Árnyékban

Feminizmusról, az emberi kapcsolatokról, mindenről.

Címkék

index_modi_hadova

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

A patriarchátus haláltusája elkezdődött.

2013.01.15. 08:09 - forintocska

Mostanában kevesebbet írtam ide a blogomba! Ki merem nagyon bátran jelenteni, hogy semmit! Nem mintha nem lenne mondanivalóm, de valahogy nem volt kedvem. Igaz, máshol annál többet írtam. Nagyon sokat vacilláltam, hogy az ember egy ilyen blogba mennyi személyes dolgot írhat le. Mennyit írhat le az érzéseiről. Nem vagyok benne túl gyakorlott. Beleolvastam néhány blogba. Igen komoly stilisztikai tanulmányozást folytattam. Kissé restelkedem bevallani, hogy titokban plagizálni akartam a sikeres blogok stílusát. Pontosan úgy, mint hazánk nemes teremtés koronáinak a politikai krémje, értelmiségi elitje a doktori disszertációikat. Titokban azt reméltem, hogy találok olyan írást, amely követendő példakép lehet előttem. De sajnos nem nyertem. Nekem valahogy nem megy a tudálékos szófosásos ideologikus rizsalökés. És a nők nemi szerven való emlegetése sem, amire olyan büszkék a férfiak.  Így hát maradtam egy régi régi ősi női módszernél. Úgy írok, ahogyan beszélek. Tehát a kedves pármillió olvasóm ne csodálkozzon, ha pikareszk jellegű az írásom. Hol sírva nevetek, hol nevetve sírok. 

Magamról most sem sokat írhatok. Vagy nem is akarok? Mert ugye, csak úgy, magunk között valljuk be őszintén a tuti valót. Ki a frászt érdekel manapság a másik ember? Elmúltak az ünnepek. Bezártak az ingyenkonyhák. És az alkotmánybíróság igen emberbaráti ítélete alapján még Budapesten is megnyíltak a havas téli utcák a hajléktalanok előtt. Végre szabadon gyakorolhatják az éhenhaláshoz, és a megfagyáshoz való alkotmányos jogukat. Akár a Bazilika előtt is. Hurrá!!! Elvégre demokrácia van. Ezért kell az ombudsman Magyarországon kedves pármillió olvasóm, hogy ezt kiharcolja nekik! Engem azért érdekelt valaki egészsége az utóbbi időben. Azt hittem becsap és hamarabb elmegy mint ígérte. Tudniillik megkértem pár éve, hogy legyen udvarias és engedjen előre. Szót fogadott. Hát persze hogy azt tette nem is tehetett mást, mert alaposan meg lett nevelve. Termékeny talajba hullott a feminista tanítás.   

Így inkább a változatosság kedvéért megint mesélek. Képzeljétek emberek! A hím-soviniszta patriarchátus úgy kezd szétzuhanni, ahogy a nagykönyvben megvan írva. 

Figyelem az embereket, és elgondolkodtam hogy mennyi sok régi írásom gondolatom visszaköszön nekem itt-ott. Tulajdonképpen örülnöm kellene, hogy megint előre láttam a fejleményeket, de valahogy inkább szomorú vagyok. Mert sajnos ezek az írások eléggé borúlátóak voltak..Na, de nem is ez lényeg. 

Elkezdődött! Falja önmagát a patriarchátus.Idehaza, és a világban is. A politikai elit fél. Iszonyúan fél a nép haragjától  És van mitől. Már a pápát se kímélik a rettegéstől a nyomortól.

http://hir.ma/gazdasag/letiltottak-penzmosas-miatt-az-egesz-vatikani-bank-bankkartyajat-meg-a-papaet-is/29754

Letiltották pénzmosás miatt az egész Vatikáni Bank bankkártyáját, még a Pápáét is! Írta: hir.ma 2013. január 12. szombat Gazdaság 8 hozzászólás A nap talán legérdekesebb híre, hogy a vatikáni bankban letiltották a kártyás fizetést, mert nem tartja be a nemzetközi pénzmosás elleni intézkedéseket. A Pápa bankkártyáját is letiltották. Most James Bondhoz fordul segítségül… René Brülhart – azaz James Bond Az Istituto per le Opere di Religione a világon a legnagyobb titkokat őrző bank. Érdekesség, hogy a bankot és az összes műveletet egy elnök és hét bíboros irányítja. Valami nagy hatalmi harc lehet a háttérben a hírek szerint. Az olasz központi bank felfüggesztette a kártyás fizetéseket Vatikánban, mivel a városállam nem tartja be az Európai Unió pénzmosás-ellenes szabályait. Az olasz jegybank a lépést azzal indokolja, hogy a Vatikánban működő, Olaszországban regisztrált bank nem tiszteli a nemzetközi pénzmosás elleni küzdelmet, ezért nem működhet a hatóság által felügyelt területen. A kártyás fizetés tiltás azt jelenti, hogy semmilyen bank semmilyen bankkártyáját nem lehet használni a pápai államban. Ha valaki ott akar most pénzt költeni, akkor csak a készpénzt fogadják el. Postán, étteremben, gyógyszertárban, múzeumban, szóval mindenhol a KP az egyetlen fizetési mód. A tiltás nem csak a Vatikánt érinti belülről, hiszen a vatikáni bankban kiállított bankkártyákat sem fogadja el a világ egyetlen egy automatája és üzlete sem. A pápa bankjánál 34 ezer számlát vezetnek. A Pápa most a liechtensteini James Bondhoz fordult, hogy oldja meg a feladatot. René Brülhartot az Economist tüntetett ki ezzel a címmel, miután nyolcévnyi munkával sikerült a pénzmosodaként ismert Lichtenstein hírnevét megmentenie. Brülhart feladata a Vatikánban is ugyanaz, mint Liechtensteinben volt: feltenni arra a „fehérlistára”, amire azok az államok kerülnek fel, amik betartják az OECD pénzügyi bűnözés elleni szabályait. Elsőként létre kell hoznia egy csapatot, ami a gyanús pénzmozgásokat figyeli. A Vatikánban van már ilyen, az FIA (Financial Information Authority), de ez nem független szerv, és eddig kevés eredményt mutatott fel. Szaddám pénzét visszaadta A komoly gond, hogy a Pápa a bevételt nem gazdasági tevékenységből szerzi, hanem cégek, magánszemélyek, alapítványok adományaiból. A Vatikánban ezt a bevételt Szent Péter után péterfilléreknek könyvelik el. A Vatikán bevétele egy évben akár elérheti a 300 millió Eurót is.

A bejegyzés trackback címe:

https://manekedholnapnekunk.blog.hu/api/trackback/id/tr835019086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alte trottel 2013.01.31. 23:59:57

Írhatnál kissé gyakrabban is!
(Amióta az Index fórumon törölték a feminista topikokat, szürkébb az élet. Kevesebbet tudok röhögni.)

forintocska 2013.02.11. 16:54:22

@alte trottel:

Az utóbbi időben nem volt nagy kedvem és el is romlott a gépem. De fogok írni. Van mit. :)))
És nem röhögni rajta hanem megszívlelni és alaposan elgondolkodni, miközben szőrcsuhában, bűnbánóként a hamit szórod a fejedre.

R. Daneel 2013.05.26. 01:30:44

Szia Tündér! :)

Másolás helyett sokkal kényelmesebb, ha az ember önmagát adja.
Ha jó, jó - ha nemjó, nemjó, de mindenképpen igazi.

alte trottel 2013.08.12. 01:05:11

Feladtad?
Pedig dícséretes elszántsággal védted a legelképesztőbb ostobaságokat is!

alte trottel 2014.08.04. 09:00:12

@Huffnágel Pista: Ádehogy!
Jó az akkor is, ha süketnéma, vak és kocsmája van!

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2014.11.05. 21:00:27

Es ist Zeit für Rache! Wir müssen die Männer ausrotten! Sieg Heil!

R. Daneel 2015.01.29. 16:48:58

Hahó!!!
A Feministát visszaállították.
Gondóttam szólok!

forum.index.hu/Article/showArticle?t=9165170

forintocska 2015.02.07. 02:04:05

Köszi.Angyalka. Láttam, még a forintocska nicket is láttam, de nem tudok belépni azzal az e-mailemmel amin a nick van.


süti beállítások módosítása